wtorek, 15 stycznia 2013

Na początek...

Nigdy nie wiem co napisać w pierwszym poście, bo jak to mówią, początki są najtrudniejsze. Pierwsza notka zazwyczaj wychodzi beznadziejnie dlatego proszę bądźcie wyrozumiali :)
Nie będę pisać o sobie, bo nie widzę w tym większego sensu. Powiem tylko, że nikt z mojego otoczenia nie wie, że prowadzę bloga i wolę pozostać anonimowa.

Teraz może trochę o opowiadaniu. Cóż, pisze fan fiction o Harrym Potterze, bo uwielbiam tę historię zarówno w wersji filmowej jak i książkowej. Czasami nachodzi mnie wena na jakiś temat i biorę się do pisania. W tym przypadku postanowiłam opublikować moją "twórczość" z nadzieją, że ktoś będzie ją czytał.
Główną bohaterką opowiadanie jest Charlotte Sanders, uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Gryfonka wpakowała się w niemałe kłopoty oddając przysługę Harremu, do tego jej dawny przyjaciel okazuje się być kimś za kogo nigdy go nie uważała. Dziewczyna musi zmagać się z nauką oraz problemami, których jest coraz więcej. Czy jej się uda i co z tego wyniknie dowiecie się już niedługo :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam, ale nie chciałam zdradzić za dużo :) Zapraszam do obserwowania i czytania następnych notek ;)


1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie jednak... Nie przepadam za tą historią :(
    Eh, ale ładnie piszesz, aż chce sie czytać! :)
    Fanów Harrego to ty tu przyciągniesz napewno!
    Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

- Proszę o szczere komentarze, bo to one motywują mnie najbardziej :)
- Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce SPAM :] (będzie mi łatwiej je ogarnąć)

Zapraszam na blogi mojej kolezanki :)

Obserwatorzy