środa, 3 kwietnia 2013

ZAWIESZAM BLOGA


Mam ochotę sama sobie strzelić w twarz za to, że tak olałam bloga. Jestem szczerze zdziwiona, że ktokolwiek tutaj jeszcze zagląda. Kilka razy próbowałam zabrać się za nowy rozdział -  zawsze z beznadziejnym skutkiem.

Niestety nawał zajęć i brak weny, która chyba bezpowrotnie mnie opuściła, zmusiły mnie do podjęcia decyzji, której od samego początku się obawiałam. Z przykrością i żalem informuję, że ZAWIESZAM BLOGA. Być może kiedyś jeszcze powrócę do tej historii.

Dziękuję wszystkim czytającym i komentującym. To było wspaniałe uczucie kiedy ktoś doceniał moją pracę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Proszę o szczere komentarze, bo to one motywują mnie najbardziej :)
- Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce SPAM :] (będzie mi łatwiej je ogarnąć)

Zapraszam na blogi mojej kolezanki :)

Obserwatorzy