wtorek, 22 stycznia 2013

Ogłoszenie.

Chciałam wszystkim bardzo podziękować za szczere komentarze i opinie. Niestety kolejny rozdział pojawi się najwcześniej w niedzielę, bo jak już wcześniej wspomniałam jestem na obozie. Tą notkę dodałam przez komórkę ( co i tak jest cudem, bo złapać tu wi- fi jest bardzo trudno ;] )
Wszystkie rozdziały u was nadrobię zaraz po powrocie :)
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego prowadzenia bloga  :)

Ps. Jeśli chodzi o następny rozdział to zdradzę , że Malfoy poniesie karę, a czy będzie ona wystarczająca, zdecydujecie wy :)

Trzymajcie się ;D

2 komentarze:

  1. Super.
    Zapraszam na mojego bloga: nastolatyxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc czekamy do niedzielii :D
    http://male-jest-wredne.blogspot.com/ ---> Zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

- Proszę o szczere komentarze, bo to one motywują mnie najbardziej :)
- Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce SPAM :] (będzie mi łatwiej je ogarnąć)

Zapraszam na blogi mojej kolezanki :)

Obserwatorzy