niedziela, 15 września 2013

Rozdział 5 nadchodzi...

Trzymam was już prawie miesiąc bez nowego rozdziału (bezlitosna ja). Nie będę usprawiedliwiać się po raz kolejny brakiem weny. Po prostu obiecam wam, że rozdział pojawi się do końca tego tygodnia.
 

Miał być wczoraj, ale Word mi namieszał i zamiast pisać, to godzinę spędziłam na porządkowaniu rozrzuconej losowo po całym dokumencie treści :/
Specjalne podziękowania dla rosmaneczka za szczerą opinię. Postaram się wplątać w treść więcej opisów i dodawać dłuższe notki :)
 

A żeby się nie nudziło się Wam czekanie, polecam nowego <kolejnego> bloga InCorrectOptymist. Którego, mam nadzieję, poprowadzi dłużej niż ostatnie :P ----> Dreams of an Angel

2 komentarze:

  1. Skoro miał być wczoraj, to będzie dzisiaj? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam cię,szybko dodaj ten rozdział!
    Czekam,czekam i jeszcze raz czekam na twój wielki powrót,w blasku chwały i weny :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

- Proszę o szczere komentarze, bo to one motywują mnie najbardziej :)
- Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce SPAM :] (będzie mi łatwiej je ogarnąć)

Zapraszam na blogi mojej kolezanki :)

Obserwatorzy