niedziela, 3 listopada 2013

Liebster Blog Award

No to tak.. :)

Liebster już kiedyś był na moim blogu i pewnie każdy wie co to jest, ale tak dla zasady przypomnę :D


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”Nominacje otrzymałam od InCorrectOptymist (wbijamy na >>> Sny Anioła <<< ) Dzięki za nominację Zią!!! :D
 

PYTANIA:

1.Co sądzisz o "miłości od pierwszego istnienia"? Istnieje?
(A nie mówi się "wejrzenia"? xD ) hmm.. nie sądzę, żeby miłość mogła istnieć od kontaktu wzrokowego. Takie coś to  raczej mocne zauroczenie daną osobą i dopiero później przeobraża się w miłość :)

2. Jaką jesteś osobą?

Nie mnie to oceniać, ale raczej typem melancholika :>

3. Co lubisz robić najbardziej?

spać, jeść, używać wyobraźni xD, badać krańce internetów, siedzieć na tt, słuchać muzyki, oglądać filmy, seriale, pisać, czasem coś tam pobrzdękole na pianinku ^^ i oczywiście grać w kosza @.@

4.Czy jest ktoś o kim marzysz?

awww.. *-* no pewnie! np. Nate :D marzę raczej nie o osobach z mojego otoczenia, tylko kimś kto jest poza moim zasięgiem :D

5. Jaki jest twój ulubiony film i książka?

film... dużo tego xd Igrzyska Śmierci, Koszmar z Ulicy Wiązów, Trzy metry nad niebem, Ósma mila, Pitch Perfect, Iluzja i wiele innych.
książka.. Harry Potter (wszystkie części), Dotyk Julii, Martwy aż do zmroku, Biała jak mleko, czerwona jak krew. Za dużo żeby wszystkie wymienić :>


6. Dlaczego piszesz bloga?

To zaczęło się dawno dawno temu w programie zwanym Word, kiedy postanowiłam dzieła mojej bujnej wyobraźni, spisać i zachować dla potomnych :D stwierdziłam też, ze fajnie by było podzielić się z innymi moją twórczością i tak potoczył się ciąg wydarzeń sprawiając, że jestem teraz tutaj C:
<
7. Jaki jest cytat związany z tobą?

"Jeśli nie śpiewasz ze mną w samochodzie, nie możemy się przyjaźnić." :D


8.Gdyby miały spełnić się twoje trzy życzenia, co by to było?
- życzyłabym sobie szczęścia i zdrowia dla moich bliskich :)
- chciałabym domek wakacyjny gdzieś na Karaibach  i moja własna mała kawiarenka na przedmieściach Londynu ^-^
- i pewnie jakiegoś przystojnego, miłego, uprzejmego, zabawnego księcia na motorze :3

9.Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Za kasą w McDonaldzie xD a tak na serio to gdzieś w odmętach Anglii, żyjąca zasadą YOLO xD

10. Czy jest miejsce, gdzie marzysz pojechać?

Los Angeles *-* w sumie to chciałabym objazdówkę po całym USA

11. Jak wyglądał najlepszy dzień w twoim życiu?

Trudne pytanie..ale chyba mogę zaliczyć do tej kategorii moją pierwszą wizytę w Anglii. Big Ben, Westminister, Muzeum Madame Tussauds, London Eye.. to wszystko było takie piękne <3 a na koniec 4-godzinna podróż autokarem z najlepszymi siostrami ever i wkurzanie naszym nieogarnięciem innych pasażerów xD

BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ: (nie będzie pełnej 11 bo nie chcę dawać nominacji na siłę):
http://the-another-love.blogspot.de/

http://www.sercenamurawie.blogspot.com/
i w sumie to tyle bo większość blogów, które czytam nominowałam ostatnio i nie chcę teraz powtarzać nominacji C:

 MOJE PYTANIA DO WAS:

1. Czy wcześniej prowadziłaś (lub prowadzisz nadal) inne blogi?
2. Jakie rodzaje blogów czytasz najczęściej?
3. Czym się interesujesz?

4. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w towarzystwie jakiejś sławnej osoby, kto by to był?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Co skłoniło cię do założenia bloga?
7. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
8. Jak myślisz, czemu wśród blogerów przeważają dziewczyny?
9. Lubisz fast-food?
10. Czy jakiś film wywarł kiedyś na tobie takie wrażenie, że potem nie mogłaś oderwać od niego myśli?
11. Pepsi vs. Coca-Cola? 



2 komentarze:

  1. Ocenialnia Na Linii Frontu http://na-linii-frontu-ocenialnia.blogspot.com/ chętnie oceni nowych żołnierzy i tych początkujących i tych z większym doświadczeniem. Gwarantujemy sumienną i sprawną pracę.

    OdpowiedzUsuń

- Proszę o szczere komentarze, bo to one motywują mnie najbardziej :)
- Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce SPAM :] (będzie mi łatwiej je ogarnąć)

Zapraszam na blogi mojej kolezanki :)

Obserwatorzy